Timemate fortolker løn og giver dig overblik over tidsregistrering
Mangler din virksomhed et godt overblik over medarbejdernes tidregistreringer ?
Effektiv overblik over medarbejderaktiviteter og økonomi
Timemate er en stærk IT-løsning som håndterer alle dine medarbejders tidregistreringer og aktiviteter. Din virksomhed får løbende overskuelig indblik i kommende udgifter, alle medarbejders tidsregistrering og aktiviteter via Timemate.


Sådan kan du spare tid
Du får mere tid til alle dine andre opgaver fordi Timemate minimer dit administrative arbejde ved at medarbejderne nu selv registrer deres tid og andre aktiviteter via appen.
Lønfortolker skaber værdi for din virksomhed
- Samlet overblik over alle medarbejders tidsregistreringer og aktiviteter
- Tidsbesparelse på manuelt arbejde
- Løbende overblik over medarbejderudgifter
- Brugervenlig app
- Præcis lønberegner
Kontaktinfo
- +45 76 10 00 36
- info@multi-it.dk